Obsługa informatyczna

Jako eksperci w dziedzinie odzyskiwania utraconych danych, zajmujemy się organizacją archiwizacji oraz backupów danych Klienta w taki sposób, by ewentualna awaria nie spowodowała strat oraz przestojów w pracy firmy.

Serwis komputerowy Warszawa

Kompleksowa obsługa
Twojej firmy Obsługa informatyczna firm Warszawa

Specjalizujemy się w opiece serwisowej sprzętu komputerowego małych i średnich firm, które ze względu na koszty oraz ograniczone potrzeby nie zatrudniają pełnoetatowych informatyków.

Możemy zaproponować Państwu różne warianty umów serwisowych dostosowane do potrzeb konkretnej firmy - od wsparcia telefonicznego hot-line począwszy, poprzez atrakcyjne pakiety profesjonalnego wsparcia informatycznego z określonym limitem godzin oraz czasem reakcji na zdarzenie aż do pełnej kompleksowej obsługi ze stałymi codziennymi wizytami naszych informatyków.

Zapewniają one Państwu stałą, fachową opiekę nad stanowiskami komputerowymi w firmie, natychmiastową pomoc w przypadku awarii, sprzęt zastępczy na czas naprawy.

Pośredniczymy w rozmowach naszych Klientów z dostawcami i producentami sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania.

Jako eksperci w dziedzinie odzyskiwania utraconych danych, zajmujemy się organizacją archiwizacji oraz backupów danych Klienta w taki sposób, by ewentualna awaria nie spowodowała strat oraz przestojów w pracy firmy.

Co Państwo zyskują podejmując współpracę z nami?

* umowa z profesjonalną firmą informatyczną świadczącą usługi typu outsourcing od wielu lat
* informatycy do nadzoru nad Państwa programami i komputerami, zawsze uchwytni pod telefonem
* atrakcyjny abonament ściśle dostosowany do Państwa potrzeb
* indywidualnie ustalane terminy wizyt informatyka
* natychmiastowy czas reakcji - online /dostęp zdalny/
* szybki czas reakcji na wezwanie - od 1 godziny do 6 godzin, w zależności od umowy /obecność fizyczna/
* kompleksowa obsługa oprogramowania, sprzętu i sieci komputerowej
* bardzo atrakcyjne ceny na sprzęt komputerowy, peryferia oraz materiały eksploatacyjne
* możliwość wypożyczenia sprzętu zastępczego na czas naprawy
* okresowe (na ogół 2-4 razy w miesiącu) przeglądy sprzętu i oprogramowania w celu zminimalizowania ryzyka wystąpienia awarii
* archiwizacja i backup Państwa danych
* nielimitowane konsultacje telefoniczne (hot-line) w dni powszednie i w weekendy
* dużo tańsza umowa serwisowa niż zatrudnianie informatyka (pensja z ZUS, ponoszenie kosztów jego szkoleń, urlopów, chorób i stanowiska pracy)

Zapraszamy do współpracy firmy z Warszawy i okolic. Jeszcze dzisiaj prosimy o przysłanie zapytania ofertowego.